dinsdag 31 januari 2012

Bezoek van Kas

Vorig semester heb ik Kas welgeteld 2 keer gezien.
Deze maand brachten we daar verandering in. Ondertussen is Kas al 3 keer langs geweest op mijn 'kot' en 3 keer vloeide de (Belgische) pintjes.

De eerste keer was om het nieuwe jaar te vieren (en toen vloeide de pintjes rijkelijk) maar gisteren en vandaag was het om academische redenen (we deden een boekuitwisseling) en daar moest op geklonken worden.
Toch fijn, om Kas hier te hebben. We mijmerden over Cantussen, Historia, Leuven, de Fak en al onze fijne vrienden. Gaf me wel een tikje heimwee, maar hier is het ook goed!


 Week 22 werd ingezet in onze plaatselijke Albatros (The Pit). Zatte vriend Kyle toont 1 hand teveel. PS; kijk hoe professioneel Cindy mijn 'make-up' deed. Ik steek nog steeds dat oogpotlood in mijn oog. 2 linkerhanden...
Altijd tof en gezellig als de Kas langskomt!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ne gelukkige hé! Weer een reden op inbev te sponsoren vandaag! (die prijzen van den InbeV zijn hier trouwens vandaag weer omhoog gegaan, straks kost een pintje daar minder als hier!)
;-)


Rv.