dinsdag 17 januari 2012

Ouders in Vancouver

Onze mamie en papie zijn in Vancouver, jihaa!
Vorige week woensdag is Eva hen gaan oppikken in Seattle en ondertussen haalde ik Oscar af van school. Nog nooit waren we zo zenuwachtig en het wachten leek wel een uren te duren!
Eindelijk kwamen ze aan; hoe leuk. We aten gezellig samen en nadien werden de eerste koffers opgedaan. Beiden mochten ze 23 kilo bagage meenemen en 12 kilo handbagage. Mama's valies tikte af op 23.00 kilo en papa's op 22.8. Wahaaaaa.
We kregen allemaal vele leuke pakjes en massa's chocolade!
Een greep wat er allemaal in de valiezen zat;
-rond de 10 kilo chocolade geloof ik
-mooie sokken van Tante Jeanine
-massa's pakjes voor de kindjes
-pakjes voor Eva en Sean
-pakje van Jasmien en Lyna + leuk briefje
-nieuwjaarspakje van Andreas
-superleuke pakjes van Sarah en co
-snoepjes
-chocolade again
-pakjes van Tante Tilly
-mooie kaartjes en briefjes
-verse kleren voor mij!
-mijn mama en papa!
=DANKJEWEL iedereen, hoe geweldig!

Zo leuk, het was echt een heeeeel fijn weerzien! Iedereen blij en het was lekker gezellig. Ik bleef een nachtje slapen en vertrok de dag nadien terug naar UBC. Dit weekend ben ik ook heel het weekend 'thuis' geweest en hebben we 'gezellig' een filmpje gezien, gebabbeld, gekookt, gerust, ge'niets gedaan'. Zondag zijn mama en papa met het floatplane naar Victoria getrokken en morgen ga ik mijn oudjes oppikken om ze mijn kot te laten zien. Dit weekend vertrekken ze al terug naar huis, veel te kort.
Ik kan momenteel geen foto's laten zien want de oudjes hebben mijn fototoestel om wat kiekjes te schieten! Volgt later ;-)

1 opmerking:

sarah zei

Haha, een mama en papa in de koffer! (dan klopte dat van die 23 kilo niet hoor :)
Je klinkt Blij en dat is goed! Super! (en ik ben benieuwd naar de foto's die mama en papa hebben gemaakt :)
Geniet er nog heel hard van, zusje! En spaar nog wat chocolade voor de komende maanden xxx