dinsdag 17 januari 2012

Winter in UBC

Sneeuw, mooi, ijs, glad, koud, ijzige wind, MOOI!
Extra koudeprik in Vancouver. Normaal sneeuwt het bijna nooit in UBC maar nu dus wel. In Seattle verwachten ze vannacht de grootste sneeuwstorm in 30 jaar. Het is heel koud, maar het valt nog mee. In Calgary, een stad een uurtje vliegen hier vandaan en over de Rockies heen, is het meestal -35°.
Vandaag ook een tikje speciale dag want Vokke, zou normaal gezien 90 jaar geworden zijn. Ik weet dat er normaal gezien 'grootste' dingen op het programma stonden en vandaag wanneer ik door de sneeuw ploeterde heb ik extra hard aan je gedacht lieve vokke. Het waren ook wat emotionele dagen met het weerzien van de oudjes, het skypen met vriendjes, het afscheid nemen van andere vrienden en dan was er nog een Canadees 'vriendje' dat even extra hard op mijn hart wilde stampen op een wel heel erg groffe manier. Maar het exchangeleven is hier nog steeds goed dus geen getreur.
Heel veel succes met het blokken en de examens! Blijven gaan en alles geven. Bij het eten van massa's chips, het nachtelijke blokken en het 'bijna doodgaan van de stress' voor het examen moet je maar even aan mij denken. :-) Volgend jaar doe ik terug gezellig mee! Gogogogogoggogo!

2 opmerkingen:

Johanna zei

Wat een wereld van verschil. Morgen ga ik naar Rome waar het 12 graden en volop zon is. Maar toch zijn we zo dichtbij. Leve Skype! En weet dat er voor elke lullige vriend die op je hart trapt, minstens 10 echte vrienden in Belgiƫ op je wachten. Geniet nog van je tijd met de mama en papa. xxx

Tante Jo zei

Geniet er nog van!!!
Tante Jo