woensdag 4 januari 2012

Gene lacher

Na twee vluchten nu op de bus naar Vancouver. Vakantie gedaan! Ik checkte net mijn mail en tegen morgenvroeg moet ik een honderdtal blz. lezen over Amerikaanse historiografie. Vakantie écht gedaan.
Ik hou van UBC maar aan hun razendsnel tempo kan ik niet gewoon geraken. Maar geen geklaag, zaterdagvoormiddag ga ik terug snowboarden, woensdag komen mama en papa aan (joepie!) en vanavond ontmoet ik mijn nieuwe roommate, Cynthia (Cindy) uit Mexico! Benieuwd en spannend!
(Jane is nog niet voorgoed weg, ze werkt nu 6 weken op een farm in het noorden en voor mijn verjaardag gaan we met de girls haar bezoeken!)

Ik beloof (ja mama) dat het volgend verslag een lang verslag (met foto's) van de reis zal zijn.

Blijven gaan met dat blokken.

2 opmerkingen:

sarah zei

Kom maar op met die foto's! En whoehoe, na australië mexico...ook leuk!
En alvast schitterende verjaardagsplannen.
x

Anoniem zei

gogo ruth, er wordt hier aan je gedacht!!
xx