woensdag 19 oktober 2011

Week 8!

Net terug van de Ultimate training. Wat een gewéldige sport. Jipiee. Op het einde riepen we : go T-birds! (= Thunderbirds) Dat lijkt misschien stom maar 'the T-birds' is de naam van alle officiele UBC-sporten. Tijdens een basketball/ice-hockey/football game schreeuwden we de vorige keren: go t-birds. En nu ben ik (voorlopig) ook een T-Bird. Het echte UBC Ultimate T-Bird team gaat van start in Januari en dan mag ik jammer genoeg niet meer meetrainen/spelen.
Je kan het niet zo goed zien, maar ik heb wel degelijk 8 boomblaadjes vast. Ondertussen is ook mijn week 8 hier begonnen. Het voelt alsof ik hier al jaren woon, maar langs de andere kant heb ik nog steeds het gevoel dat mijn 'echt' leven thuis is en dat ik morgen gewoon terug een les heb in het MSI, waarna ik naar het 5de verdiep van de Lbib slenter, ga eten in de Alma en door de Fak naar de Perma ga om te vergaderen en dan beneden eindig met een pintje.
PS; op het papier achter mij staat voor de verandering eens geen ' 7 dagen geen chips'- het blad dat 2 jaar mijn Leuvendeur sierde, maar '7 days no cookies'.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die blaadjes zijn supermooi, maar euhm???? die broek???????? Wat is me dat voor iets? Is dit je sportuniform? :)))
Succes met de koekjes, maar wees soms maar eens lief voor jezelf en zondig maar eens heerlijk! De vasten is er nog lang niet!
Sarah x

Inge zei

Hé Ruth,

Ik lees je nog steeds elke dag.
Dat wou ik gewoon even laten weten.
Je wordt hier niet vergeten dus!
En die emotionele buien horen er gewoon bij...I know the feeling.
Zo leuk al die nieuwe dingen en die foto's te zien.
En ze mogen daar ginder ver heel blij zijn dat ze deze Belgische meid een tijdje mogen lenen;-)

Liefs,

Inge