donderdag 20 oktober 2011

Dag van de jeugdbeweging!

Gek, voor de eerste keer sinds héél héél erg lang geen uniform aandoen. Geniet van de Dag en Nacht (en wauw voor wie op het ontbijt geraakte)
(Foto; Jan Degens)

PS; vorige week had ik een interview en na het bekijken van mijn CV vroeg mijn interviewer; so you are a scout. What do you do there? You go into the woods and...??
PSS; toen ik in Dusseldorf op mijn vliegtuig stond te wachten tikte een oud meneertje op mijn schouder. Ik had mijn Jamboreetrui aan en hij vroeg of ik een scout was. Daarop antwoordde hij in 1955 op de World Scout Jamboree in Canada was geweest. Mooi toch ;-) 

1 opmerking:

Anoniem zei

wat leuk dat jij daar ginder ver aan denkt! Knappe foto!
Hier 2 kindjes voor het eerst in een (tweedehands, wat dacht je) uniform naar school! merijn met echte blote benen bij 1 graad vanochtend in de bakfiets :)
Zo trots als een pauw kregen ze op school van enkele leid(st)ers hun eerste "dag van de jeugdbeweging" strijkembleemje.
Geen ontbijt in oevel, dan maar gewoon thuis :)
We klinken eens extra op jou, scoutsje, in de chirokleren!
Sarahx