zaterdag 6 februari 2016

This is the end of induction week

Hallo,

Al heel de week probeer ik me achter mijn computer te zetten, maar de tijd vliegt hier. Morgen begint het echte werk, namelijk de start van mijn training! Tot hiertoe heb ik 'induction' week gehad.
We beginnen op zondag, omdat de werkweek hier van zondag tot donderdag loopt.

De afgelopen week is zo snel voorbij gevlogen! Ik had een super leuke verjaardag met lieve attenties en veel berichtjes. Dat deed deugd.

Morgen begin ik aan 2.5 weken SEP, wat staat voor Safety and Emergency Procedures. Deze weken staan bekend als de zwaarste weken. Niet om het minst dat de les elke dag om iets na 5.00 begint. Dit wilt zeggen dat ik rond 3.00 zal opstaan. Pendelen naar Aviation College duurt ongeveer 45 minuten. Make-up, kledij en haren in orde brengen ongeveer een uurtje. De lessen overdag zijn praktijk lessen. Nadien worden we naar huis gebracht met onze pendelbusjes en valt er nog een paar uur theorie te verwerken. De dagen zijn: slapen, praktijk, theorie, eten, slapen.
Daarom kruip ik bij deze om 19.15 mijn bed in. Ik beloof plechtig om interessantere stukjes met foto's te plaatsen, maar uiteraard gaat mijn opleiding voor.


1 opmerking:

Tante Jo zei

Ruth,
Je gaat dat vanzelfsprekend heel goed doen!