donderdag 11 februari 2016

Afscheidsfeestje (Hello Tomorrow Toedeloee)


Een week voor mijn vertrok gaf ik een afscheid-/verjaardagsfeestje in een voetbalkantine bij ons in de straat. Wat een feest, ik ben nog altijd aan het nagenieten!
Het thema was Oosters/Airline en zoveel mensen kwamen verkleed. (Ik ben jullie niet vergeten hoor, van zodra ik begin te vliegen, kunnen jullie een kaartje verwachten!)
Mijn neef Jef hielp me last-minute uit te nood met licht en geluid, waarvoor nog eens dank Jef! Ook aan iedereen merci voor de leuke cadeautjes, kaartjes en attenties. Mercikes!!

Rond een uurtje of zeven stroomden mijn eerste gasten binnen. Voorzien van hapjes en drank, een sjotterkas, een tekentafel en 'de kinderdisco' denk ik dat het voor iedereen wel geslaagd was. Ik was echt ontroerd met alle tekenen en lieve woorden. Er zijn enkele géniale familiefoto's genomen.

Later kwamen mijn vrienden toe vanuit alle hoeken van België! Mijn Leuvense vrienden, scoutsvrienden, toneelvrienden, babysit'kindjes', vrienden uit Wallonië, de Herentalse crew..Zo leuk!.We hebben gelachen, gezongen, gedronken, gedanst en plezier gemaakt tot in de héle vroege uurtjes. Nadien bleef er 15 man bij ons thuis slapen en bleef het gezelligheid troef met koffiekoeken en katers tot in de namiddag.

Dankjewel mama en papa om zo hard mee te helpen, ik vond het écht onvergetelijk. Ik had me geen beter feestje kunnen inbeelden.

Hieronder enkel foto's. De meeste foto's heb ik getrokken uit een foto-album dat mijn broer voor mijn vertrek maakte. Er zijn nog heel erg veel foto's getrokken maar ik moet nog eens uitpluizen hoe ik net aan die links geraak.

(De oorspronkelijke kwaliteit is schitterend, dit is mijn schuld!)
Mijn mijn persoonlijke bodyguards!!

Familie Feijen top verkleed!

Andreas, mijn liefste petekind!


Eva, we hebben je zo gemist! Vanaf augustus doen we massa's verkleedfeestjes om je schade in te halen!

Knappe vriendjes!

'Hoes over Bros'


Les Wallons!




Fiewt fiewt

Vier Cabin Crew leden! (en Woordlovers)


Schitterend! Prinses Jasmina op haar vliegend tapijtje!



Met mijn babysit'kindjes' (al 10 jaar geleden nu!)





2 opmerkingen:

Tante Jo zei

Heel leuke familiefoto's!

Groetjes en nog veel plezier in het zwembad!

Tante Jo

Anoniem zei

Hela Ruud
Ere wie ere toekomt: die boek heb ik niets mee te maken, Hilde haar idee en Hilde helemaal alleen gemaakt! Topvrouw hé! :-)
Rv.