zondag 25 maart 2012

Impressies (en waarschijnlijk de verkeerde!)

 No biggie, mijn uitzicht wanneer ik naar Arstbuidling wandel.
 Het fijne aan UBC; overal banken MET EEN VERBINDING voor Internet en elektriciteit, jawel!
 (Scheve) Clocktower en een van de vele studiecentra.
 Mijn uitzicht tijdens mijn wandeling naar mijn kot.
 Getrokken vanuit onze dinning hall.
 Fernanda, een van mijn fijnste vriendjes!
 No party without the red cups and the Party Crew. We gaan meestal 'uit' met hetzelfde groepje mensen, ideale groep!
 Belgium showing their moves.

 WorldMUNslaafje spelen.
 Elke deelnemer kreeg een vette 'vancouver 2012' zak, behalve wij.
 Gewoon een UBC gebouw ;-)
 Openingshow in Orpheum

 Overdag hard werken, 's avonds altijd feesten en geen slaap. Samenvatting van de MUN.





 AC's zonder slaap.
 Eventjes naar Whistler om daar te feesten...

 Aisla!


 Meghan, Rey, Aisla waren mijn mede AC's !
 Hassan, onze 'trainer' en partyanimal!





 Perfecte beschrijving van onze pauze's: Koffie drinken, proberen te slapen en info opzoeken op het net.

 Laatste avond met een paar van 'mijn' delegates.
Meestal kwam ik thuis rond 3.30 en de wekker ging opnieuw af om 6.30. Opruimen hoorde er duidelijk niet bij.

Voor betere, mooiere, kwaliteitsvolle foto's moeten jullie maar op de site/fb van de WorldMUN rondneuzen (vooral de fbpagina, eerst liken) 

1 opmerking:

sarah zei

heerlijk verslag! dank! x
Haha, je kot ziet er net hetzelfde uit als je kamer thuis vroeger :)