woensdag 21 maart 2012

Ik heb zoveel te vertellen want er gebeuren zoveel leuke dingen! I LOVE UBC. Mag ik voor altijd hier blijven? (nog maar 5 weken op de mooiste campus ter wereld. Snif. Dodgeball is deze week gestopt, dit weekend hebben we onze laatste Ultimate en Football game,...)

Waaaaaaauwaaaaahahahahahahahahahaahah. UBC. Ohja, ik heb een reisje naar Hawaii geboekt. 10 dagen. Ik vertrek wanneer ik hier uit mijn residentie wordt geschopt, 26 April. Eerst 6 dagen met drie Britse meisjes (gekke meisjes, gaat nog wat geven) en daarna wil ik graag 4 dagen volledig hiken. Speelpleingeld goed besteed. Moehaha. Als ik terug kom van Honolulu is Hanne, mijn nichtje aangekomen en daarna trekken we een paar weken rond in B.C. (en Alberta). Juni, Juli, Augustus en September zijn nog volledig vrij. ;-)

Ik zal verder schrijven aan de MUN (want dat is echt te vet om het hierbij te laten) en daarna nog andere dingen maar eerst mag ik over Ethiopia and Somalia in de Koude Oorlog gaan schrijven. All nighter, jihaa!

TFL (Totel FlagFootball) Hoe intens. Dit weekend ook meteen twee verwondingen opgelopen. Haha. (eigenlijk niet grappig)

2 opmerkingen:

sarah zei

sjieke foto! sjiek broekske!
En weer een reisje in 't vooruitzicht...heerlijk toch!
Genieten zussie! x

Tante Jo zei

Leuk, tof, geweldig, fantastisch, plezant,interessant,....
Ik wou dat ik nog 21 was!

Groetjes,
Tante Jo