zondag 1 april 2012

En zo begint de laatste maand...

Nog drie lesdagen te gaan en daarna is het hier gedaan! Het tweede semester ging zo zo zo snel, wauw. Maart was een enorm fijne maand en ik had zoveel dingen gepland, die uiteindelijk niet zijn doorgegaan. Zoveel dingen die nog 'moeten' gezien worden, maar er komt altijd wel iets tussen. De afgelopen weken ben ik in volle vaart papers aan het schrijven. De examens zijn hier veel minder zwaar doordat er midterms en papers bestaan. Heel fijn, maar dat levert wel een soort van constante stress en druk. Maar kom, na deze twee papers tegen woensdag is het afgelopen voor enkele maandjes.
Donderdag organiseert UBC en Alma Society een 'Block Party', vrijdag is het Goede Vrijdag (en blijkbaar staat dat hier bekend als DrinkDrunk Friday) en EasterWeekend. Dinsdag beginnen de examens en op 20 april eindigt mijn academiejaar al.

Maar eerst nog even doorschrijven. Ik schrijf, ja alwéér, over Congo. Hoe realist theories de interventies van US en Britain verklaren tijdens de crisis. Inderdaad. Na deze paper is het toch wel even genoeg geweest. (tot volgend jaar, ik schrijf mijn Thesis ook over Congo bij Goddeeris!)

1 opmerking:

sarah zei

constante druk is voor jou precies een beter systeem dan pieken, niet?
Congo, moet papa weer boeken in stukken gaan scheuren? :)
Heb het maar goed, zusje!
x