woensdag 25 april 2012

It's (almost)over

De voorlaatste dag. Morgen om 12.00 moet iedereen uit zijn residentie zijn. En ja, ik haat pakken en ja ik haat goodbyes en ja er zijn al heel veel tranen gevallen. Maar het was het allemaal waard.
Jane, Elizabeth Jorun, en Lisa waren mijn zussen en liefste vriendinnen in goede (én slechte tijden)
Troy, David, en Forrest waren mijn broertjes op de gang die élke dag, tegen hun zin, mijn boystroubles en levensverhalen moesten horen. Ik zou een toffe grote zus geweest zijn!
Fernanda, Marta, en Mike waren er vanaf week 1.
1st floor QLXN, Totem Park was 'my home', Wreck Beach en de campus mijn tuin.
Wat voor een prachtmensen en plaatsen.

Ik heb bewust niet veel mensen op de hoogte gebracht van mijn boystroubles maar nu UBC (bijna) over is, verdienen de twee hoofdrolspelers toch ook een plaatsje hier. Al is het maar dat ik ze in een paar jaar virtueel kan herinneren.
Alex(ander) Van Seters is een Canadese boy die mijn hart gebroken en verpletterd heeft maar ik zou mezelf niet zijn als ik er niet positief op terug kijk. (so thanks Alex, I hope one day you will realise)
Murtadha  is een Irakees uit Baghdad met een levensverhaal waarvan mijn mond open viel. Omdat het onmogelijk was om iets 'officeel' met elkaar te beginnen is het bij bittersweet gebleven.
Dus bij deze het antwoord op de vraag die ik elke dag te horen krijg; neen, ik heb géén vriendje en de liefde gaat me niet hier laten blijven.

Nu pakken en afscheid nemen, wat me zwaar valt. Ik vlucht liever weg en dat ga ik morgen ook doen, naar Hawaii.

Bij deze mijn excuses voor de hectische mailtjes of de beloofde mailtjes die nooit zijn aangekomen. De laatste tijd heb ik geprobeerd om mijn focus alleen op UBC/Vancity te leggen.
Nog een énorm gelukkige verjaardag aan Geert, Leen, Kaat en die lieve lieve lieve Stanneman. Dikke kussen en een slagroomtaart van UBC. En dank aan Eva en Sean om al mijn rommel te aanvaarden. Ik kom het opruimen na Hawaii/Rockies (niet lachen mama)

Lieve mama,
Ik hoop dat de operatie goed zal gaan, dat het eten een beetje beter smaakt in het ziekenhuis dan de voorbije keren en dat de lange revalidatie 'gemakkelijk' mag zijn. Dikke dikke kus! Ik zie je heel erg graag.

Peace UBC, ik heb me nog nooit zo complete happy and uncomplete sad gevoeld.

PS; Coldplay was fantastisch, zelfs beter dan de andere keren. Wauw. Wauw.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi ruthje mooi...
iets om nooit te vergeten hé dat had ik je toch van in het begin gezegd...
eerst tranen omdat je je niet thuis voelt en dan tranen dat je je THUIS die je ginder hebt opgebouwd weer moet achterlaten... maar toch vooral fijn dat over heel de rit tranen van lachen en plezier veruit in de meerderheid zijn....

geniet ze daar in Hawaï!

Leenx

sarah zei

Ik mag toch hopen dat we de komende vakantiemaanden nog mogen mee lezen en kijken hier...
Heb het goed in Hawai, geniet en laat ons weten hoe het daar was, want het spreekt vooral toch ook tot de verbeelding :)
(en kijk, nergens schreef je over hoe het ging met je examens!)

Anoniem zei

Vroeger wilde ze niet in't bad en eens ze er inzat wilde ze er weer nimeer uit ...

Niks veranderd op die 20 jaar! ;-)



Tot binnenkort hé ruudje ... amuseer u de komende maanden nog!

x
Rv.

Anoniem zei

Zo raar dat je terugkomt, ik ga je blog missen, haha! (Stiekem ook wel blij dat we terug samen door Leuven kunnen struinen en vooral veel alma'kes doen!)

Groetjes van je grootste fan!

Anoniem zei

Alexanders zijn no good. Nooit.

x Jazzy

sarah zei

haha, ons eva is toch blij met haar 3 alexanders, denk ik :)