zaterdag 26 november 2011

Winter Dinner

Zaterdagavond hadden we hier ons Totem Park 'Kerst'feestje.
Zeg nooit 'Kerstvakantie' of Kerstmisfeest in Vancouver. Het is 'Winter party' or 'Holiday break'. Christmas is politiek en cultureel incorrect.Vancouver blinkt uit in zijn multiculturaliteit waardoor het hier een mierenhoop van culturen, religies, gewoontes en tradities is . Als we hier 'Kerstmuziek' willen opzetten, moeten we eerst aan iedereen vragen of zij/hem daar geen probleem mee heeft. Persoonlijk vind ik dat allemaal lichtjes overdreven maar het idee erachter is wel goed. UBC hanteert ook een stricte zero tolerance policy. Laat ik het zo stellen dat Filip De Winter geen schijn van kans maakt om hier langer dan 1 dag rond te lopen.
Ons 'Kerst'feestje... was een gratis (= heel uitzonderlijk voor zo'n schandalig dure unif) etentje met een (betalende) dansparty achteraf. Het was met optutten waardoor Janie haar stijltang boven haalde!
Jane en ik pasten voor het dansen wegens teveel schoolwerk, maar tegen gratis eten zeiden we geen nee. Dit etentje was eigenlijk hetzelfde als een Historia-Kerstetentje en ook Pop Polls werden uitgereikt voor het beste huis/floorrep/Football team/Advisor...Jammergenoeg is mijn floor niet zo actief en was de 'gezelligheid' niet vergelijkbaar met een Historiaans feest.






















En nu back to school, mijn paperrecords sneuvelen hier elke dag maar gelukkig begint binnen 4 weken mijn vakantie !

Geen opmerkingen: