zaterdag 26 november 2011

Facts

Mijn krulletjes, ze zijn (bijna) verdwenen. Geheel zonder een of andere gevaarlijke en gloeihete stijltang te moeten gebruiken. (Leuke Historia-Istanbultijden) 
Gek haar, het zal de Canadese lucht zijn..

Verder leef ik hier zonder gsm. (ZALIG!)
Probeer dus geen berichtjes naar mijn Belgisch nummer te sturen want die kan ik sowieso niet ontvangen en mijn Canadese fake BlackBerry had ik na een maand al opgegeven. Ik gebruikte mijn gsm eigenlijk nooit en alle deals kosten hier pakken (nee, serieus) meer dan in Belgiƫ. De goedkoopste Pay&Go is rond de 25 dollar/maand.
Verder wordt alles constant meegedeeld via Facebook dus was nog eens extra mobiel zijn niet nodig. Feit is wel dat ik dus vaak op FB zit. Maar dat was thuis ook al zo.

1 opmerking:

Anoniem zei

he, dat is ook wel leuk! Maar echt anders...dat is wennen. De krulletjes zullen wel rap terug zijn eens je weer in 't land bent!
Sarah x