vrijdag 8 april 2016

Na GMT

Lieve lezers,


De dagen gaan hier zo snel voorbij dat ik gewoonweg geen tijd vond om iets neer te pennen.
Ik zal proberen om een paar blogposts te schrijven en nadien er foto's bij te voegen!

GMT (group medical training) was een heel erg leuke week. Onze trainer, Mounah from Lebanon werkte al 24 jaar bij de company en had zotte verhalen. Het was een verademing na een strenge en strakke eerste weken. De uren waren gunstiger (maar opstaan om 5.30) en de leerstof interessanter. We worden getrained op heel erg veel. Jaarlijks moeten we ook opnieuw examen afleggen hiervan en voor elke vlucht wordt onze kennis getest. Als je niet up to date bent, mag je niet mee vliegen.

Het einde van onze week met Mounah, vierden we met heerlijke pizza en een drankje in The Irish Village.
Deze 'village' is gelegen naast training college. Er zijn cafeetjes en Ierse pubs (en ja, er wordt alcohol geschonken!) en het is een gezellige bedoening. Er wordt een beetje de Europese 'terrasjes'cultuur nagebootst. We spraken af om 's avonds met z'n allen uit te gaan naar Zero Gravity, een club niet zo heel erg ver van bij mij.

Ik heb al absoluut geen idee meer wat ik dat weekend heb gedaan maar het zal een van deze dingen geweest zijn;
-huiswerk
-slapen
-koken
-naar het strand gaan
-rondwandelen
-nog een slapen
-van Dubai genieten

Geen opmerkingen: