dinsdag 22 maart 2016

Eeendracht maakt macht, l'union fait la force



xx

8 opmerkingen:

Tante Jo zei

Oh Ruth

Is de Burj Dubai echt met de Belgische kleuren getooid?

Groetjes en kusjes
Tante Jo

Ruth* zei

Ja!

Tante Jo zei

Knap hoor!

sarah zei

Op de 1 of andere manier was jij zowat de eerste waar ik aan dacht toen ik het nieuws hoorde en las. x

Anoniem zei

Succes morgen! Doe dat goed!!
Eva

Tante Jo zei

Dag Ruth
Ik hoor zo weinig....
Fijne eerste vlucht gewenst!
Tante Jo

sarah zei

Daar ga je dan!!!! Hopelijk loopt het allemaal vlot en kan je genieten!

Anoniem zei

Hey Ruth,
Ik wil maar een paar dingen zeggen:
1. proficiat met je nieuw diploma, je mag er fier op zijn
2. ik zou graag eens door jou en je collegas verwend worden
3. vertel eens naar waar je zoal overal vliegt volgende maand zodat ik kan meedromen van jouw avonturen
Ik heb mega veel zin om met jou op avontuur te gaan maar eerst moet je mij goed leren hoe me te schminken want anders ga ik er als een mormel uitzien naast jou, glamour girl!
Love you,
Eva