woensdag 28 september 2011

Gooooood day

Jane is back! 10 dagen lang heb ik ze moeten missen, mijn gewéldige roommate. Haar zus (guess what, Jane is de jongste in een gezin van vijf met twee broers en drie zussen. Haha) trouwde vorig week en arme Jane vloog de wereld rond. Maar nu is ze dus terug. Ik was vandaag de hele dag bij haar. (uitgezonderd van mijn één uurtje-vreselijk saaie les) Wat hebben we gedaan? Gestudeerd en Ultimate gespeeld.
Wat? Wat hebben we gedaan? Ja. Gestudeerd. Jane heeft morgen haar eerste Midterm. (ik de mijne in twee weken) Daarnaast hebben we ook Ultimate gespeeld. Ultimate is wat wij 'een Frisbee'ke doen' noemen. Maar zeg niet Frisbee tegen Ultimate. Nooit. Frisbee 'is what you do on the beach'. We hadden vandaag onze eerste, intensieve training en het was geweldig. Laat we het erop houden dat het gemakkelijker lijkt dan het is.
Naast de 'UBC Ultimate' club ben ik ook nog lid van de Yoga club (I know) en van de History club. Dat laatste lijkt absoluut niet op Historia, maak je geen illusies. Verder denk ik er nog aan om misschien de Poliscience/International Relations en Varsity Outdoor Club te joinen.
Maar eerst studeren. En lezen. En reviews schrijven.

Ohja; ik ben dit weekend op tripje geweest naar Penticton met de Rotary als UBC ambassadeur (en ik mocht speechen!) Een verslagje volgt later!

She is back!
UBC team!

Geen opmerkingen: