donderdag 15 december 2011

UBC, beter kan niet.

Vandaag kreeg ik dit emailtje. UBC is een universiteit met over de 40.000 studenten waarvan ongeveer 65-70% internationale (=niet-Canadese) studenten zijn. Breanne is de plaatsvervanger van zwangere Florine, en zij zijn de International Advisors. Moet ik het nog extra benadrukken hoe geweldig het hier is?


Dear Ruth,



I just wanted to send a quick email to check in with you and ensure that in light of the recent attack in Liege, you are doing well at UBC.    



Even though you are here in Canada and have not been directly impacted by this, you are bound to be affected by what is happening back home.  You likely have a better sense of the situation there than I do, but if there is any way I can be of assistance, please do not hesitate to contact me.  There are many great services on campus to support you if you feel they are needed at this time.



Please feel free to contact me at anytime.



Sincerely,

Breanne



Examens zijn halfweg. Oef. Ik ben heel erg moe. Eventjes genoeg van de grote wereld. Zou graag even in een huiselijke zetel naast een warm haardvuurtje neerploffen zonder aan iets te moeten denken. 

5 opmerkingen:

sarah zei

Ongelooflijk is dit, zus!
Ik word er geloof ik wat stil van.
(ze zullen vorige zomer werk gehad hebben met dat drama in Noorwegen...)

Tine zei

Wat een lieverds!

Johanna zei

Amai, zo lief! Van zulke support kan ik hier alleen maar dromen :)

Je bent goed bezig Ruth, nog heel heel eventjes en die examens zijn verleden tijd! Zet 'em op!

Anoniem zei

Da's precies een beetje een zelfmoord-preventie initiatief. Zouden ze beter in Belgie ook eens bekijken want daar zijn de laatste tijd zoveel studenten 'vermist'.
E.

Hanna zei

Amai er wordt daar goed voor jou gezorgd!