donderdag 1 december 2011

So this is Vancouver..

Even een dagje er tussenuit! Toevallig had ik woensdag geen les. Ik sliep uit en trok voor een paar uurtjes de stad in met de meisjes. Daarna gingen we naar ons campus'restaurant' en onze campus'discotheek'. Om 11.30 lagen we al wel weer ons bedje in. Deed deugd, zo even weg zijn. Nu is het vollen bak lerenlerenleren (oke nee, morgenavond ga ik nog naar een hockeygame kijken en maandag zijn Jane en ik uitgenodigd op 'Totem Park Holiday Appreciation Lunch' in recognition of your involvement and dedication to Totem Park.)

PS; mama, dat kleedje heb ik van Jane geleend. We gingen eens 'mooi zijn' doen. :-)






Rechts, het einde van het eiland: dat is UBC





Walter Gage (residentie van Kas) en Marine Drive. UBC!



Grouse Mountain. Op deze berg woont Eva en in Januari volgen Lisa en ik hier wekelijks snowboardlessen!

Noord-Vancouver

Tijd voor de leukste dag van het jaaaaaaar!






Geen opmerkingen: