donderdag 7 juni 2012

David Booth (niet de Canuck)

David was een van mijn allereerste vrienden aan UBC. Vanaf dag één stond deze typische Amerikaan aan mijn zijde. David was daar als ik wat heimwee had en hielp me met dat stomme liefdesverdriet. Maar hij was er ook om samen pintjes te pakken en te lachen met de flauwste dingen. Kortom; David was er altijd. Dag en nacht. Traan en lach. (door) Dik en dun. Drie jaar geleden trof David zelf zijn vader dood aan in zijn slaapkamer. Ik kan me (hopelijk) nooit inbeelden welke pijn David voelde en nog steeds dagelijks voelt. We hebben samen heel veel keer over zijn vader gepraat en het voelt echt aan alsof ik zijn papa zelf ken. Jaarlijks rijdt David met zijn fiets door Colorado om geld in te zamelen. Zijn goal dit jaar is 2000 dollar. Het zou enorm fijn zijn als er iemand een kleine donatie zou maken.(papa, do you hear me?) Ik weet natuurlijk dat dat wat 'vreemd' is maar zelfs een dollareke (of euro'tje) zou al een verschil maken, al is het enkel voor Davids moraal. Hieronder is de link naar zijn webpagina. http://main.nationalmssociety.org/site/TR/Bike/COCBikeEvents?px=8015755&pg=personal&fr_id=17994

Geen opmerkingen: