maandag 13 februari 2012

Foto's zeggen (voor even) meer

Lieve laptop Hugo loopt momenteel op zijn laatste beentjes... volgende week tijdens reading break (= vakantie want ik heb al mijn examens en readings al voor de break!) breng ik hem binnen.
Skypen lukt absoluut niet meer (al voor een tijdje niet meer) maar hier volgen wat foto's!

Het beste nieuws: JANE IS TERUG VOOR 4 DAGEN. Daarna vertrekt ze weer voorgoed naar Aussieland... :(

 Superbowl kijken met mijn Amerikaantjes. (I love it)
 Studeren moet ook gebeuren!
 Yukino (Japan) en Fernanda (El Salvador) tijdens een van de zovele prachtige zonsondergangen aan UBC

 Jeff (Toronto)




 Amazing Marine Drive

 Most sustainable building in the world


 Week 24...
 Gaan dineren bij een Koreaans vriendinnetje = chop sticks ipv bestek!

 QLXN, sexy fun! Ons football team (flagfootball) in actie!


 Krista, onze QB die volop touch downs scoort!

 She's back!

 Jammer van het Stella sign...



 Davis cup: Canada-Frankrijk en  hier komt het; UBC host dit! De wedstrijden worden letterlijk op 3 minuten wandelen van mijn kot gespeeld.

 Valentijn met de floor!
 Huyhen (Vietnam) en Pei-En (Maleysia)

 Troy = fratboy maar de allerliefste die er is!
Kit! 

1 opmerking:

sarah zei

Heerlijk zoveel foto's! We smullen ervan, werden al een beetje ongerust met z'n lange stilte :)...hopelijk doet je hugo het weer na een weekje vakantie!
Genieten van jane, jij, met volle teugen!!!
en wat heb je weer hard gewerkt! Alles klaar lang voor de einddatum? Zo kennen we je niet echt:)
Kus uit een kletsnat belgenland x