vrijdag 2 september 2016

September

September is mijn topbid maand.

Bij mijn bedrijf word je ingedeeld in 7 groepen. Elke maand schuif je een plaatsje op en 1 keer om de 7 maand is jouw groep de 'hoogste' groep. Waarom is dit zo belangrijk? Omdat we elke maand 5 voorkeuren mogen doorgeven van vluchten die we graag doen. En hoe hoger op de lijst, hoe meer kans dat je deze krijgt!
Ik kan nog maar sinds 2 maanden 'bidden' aangezien dit een privilege is dat enkel voor 'de echte werknemers' is. Tot einde juli stond ik nog onder probatie maar aangezien ik nu volledig lid ben van de flying family mag ik ook bidden!

Wat kreeg ik:

-2 x Narita (Tokyo) Erg gegeerd en heel moeilijk te krijgen
-Genève (om na 8 jaar mijn hostbroer terug te zien)
-St-Petersburg
-5 days off om even mijn vriendinnen op Bali te kunnen vergezellen

-Londen (verschrikkelijke vlucht, helaas staat hij weeral op mijn lijst)
-Karthoum in Sudan, een TA

Ik had ook Toronto aangevraagd, maar helaas niet gekregen!!

Zo, nu ga ik me gauw klaarmaken om naar Japan te vliegen.
Het moet gezegd worden...toen ik naar hier kwam had ik 3 droombestemmingen in mijn hoofd: Nieuw-Zeeland, Japan en Kaapstad en kijk..op 2,5 maand tijd heb ik mijn bestemmingen bereikt! Klaar voor nieuwe dromen nu.

2 opmerkingen:

sarah zei

bidden maar!
Ziet er goed uit.
Hoe was Kaapstad?

En hoera! Al zo snel terug iets op je blog...tof!!!

Tante Jo zei

Ruth

Wat een geweldige bestemmingen....
Leuk hoor! Je ziet echt een stuk van de wereld!
Tot snel... in Dubai?