dinsdag 30 augustus 2011

Tot straks!





Ik vertrek. Vandaag naar Dusseldorf, morgen naar Vancouver. Ik vertrek met een bang hart. Bang voor het onbekende, het duistere, het avontuur. Maar ik vertrek ook met een open hart. Open voor iets nieuws, iets anders, iets vreemds.
'Tot volgend jaar', heb ik heel de tijd naar iedereen geroepen. Daarnet, wanneer mijn neefje Stan nog een laatste knuffel gaf, riep hij heel luid: ' Tot straks, tante Ruth!' En inderdaad, 11 (of 12) maanden zijn zo om, geen getreur.

Tot straks, lieve liefsten!
(ps, fijn S-jaar ;-))

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Veel succes daar !! En tot "straks" achter de bar op Flamboree 2013!!

x Birger

Anoniem zei

Tot straks zusje...we horen je al vliegen :)

Sarah&co

Pieter zei

Tot straks dan maar hé Ruth. Amuseer je daar...

Johanna zei

Heel erg veel succes! Ik deed ook bijna in mijn broek van de schrik, maar (tot nu toe) is het nergens voor nodig! Gogogo!

Johanna

Anoniem zei

De wereld ligt aan je voeten! Veel succes!!!
Laura

Helene en Bram zei

Kom maar snel naar Canada, t is hier super. Morgen barbeque!!! Tot morgen xxx